Wednesday, February 16, 2011

WEATHER HAS ARRIVED

7:15 A.M.  Mi Wuk Village:    We have snow on the ground, about 1.5".  Steady snow coming down at this time.



From the CalTrans Report, 7:18 a.m. 16 February 2011:

SR 108
    [IN THE CENTRAL CALIFORNIA AREA & SIERRA NEVADA]
    IS CLOSED FROM 7.2 MI EAST OF STRAWBERRY TO 5.3 MI WEST OF THE 
JCT OF US 395 /SONORA PASS/ (TUOLUMNE,MONO CO) - FOR THE WINTER -
MOTORISTS  ARE ADVISED TO USE AN ALTERNATE ROUTE 

    CHAINS OR SNOW TIRES ARE REQUIRED FROM 6 MI EAST OF SONORA
TO LONG BARN (TUOLUMNE CO)

    CHAINS ARE REQUIRED ON ALL VEHICLES EXCEPT 4-WHEEL-DRIVE
VEHICLES WITH SNOW TIRES ON ALL 4 WHEELS FROM LONG BARN TO 7.2 MI EAT OF STRAWBERRY
(TUOLUMNE CO)
(the above formatting is out of my control!!)

I'll be back with an update later today.

7.30 a.m. Mi Wuk Village, CA


No comments:

Post a Comment